viernes, 15 de enero de 2010

INICI D'UNA HISTORIA


Haver-me quedat de Rodríguez està a punt de costar-me el matrimoni. M’hi he quedat mig per obligació, mig perquè em venia de gust ser lluny de la família per assaborir unes cotes de llibertat que no tenia d’ençà que em vaig casar.

Al despatx hi passo el dia, però les nits són meves. Per primera vegada m’he deixat dur per l’atreviment i l’instint, he prescindit del què diran, he trencat els convencionalismes en què he viscut fins ara i m’he decidit a jugar fort. Ara mateix estic vivint una experiència extraordinària: m’he enamorat d’un home.


Podem observar com la historia capta l’atenció del lector des del primer moment, ja que va presentant al personatge d’una forma intrigrant i de manera que incita a voler continuar llegint. A part, fa ús de l’empatia amb el lector, ja que es tracta com a temes principals, l’amor i la familia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario